Site icon שירותי בריאות בישראל

תוכנת ניהול מרפאה ומוסדות רפואיים

תוכנת ניהול מרפאה ומוסדות רפואייםניהול מוסד רפואי אינו מלאכה קלה ומצריך מעקב ובקרה אחר כל הפעילויות שמתרחשות במקום – אחר מאות העובדים (משכורות, שעות עבודה, תנאים סוציאליים) המטופלים שמאושפזים במקום. במוסדות אלו שוהים בעיקר חולים, ילדים בעלי מוגבלויות, קשישים ואוכלוסיות הזקוקות להשגחה מיוחדת ולכן הקפדה על טיב הטיפול חשובה במיוחד.

בנוסף, כל מוסד נמצא תחת בקרה של גופים רבים – החל ממשרד הבריאות, משרד הרווחה, רשויות שונות, קופות חולים ועוד – דבר הדורש אדמיניסטרציה רבה, ניהול תיקים רפואיים, עמידה בתקנות רבות, דיווחים ואפשרות לבצע בקרה יעילה ומהירה.

כמו כן על מנהלי המוסד הרפואי להיות עם אצבע על הדופק לגבי החידושים האחרונים שנוגעים לתחום פעילותם. מלאכת ניהול זו דורשת משאבים רבים ופעמים רבות גוררת אחריה טעויות רבות, שבמקרה הקל מסתכמות בטעות במשכורת העובד ובמקרה הקשה יותר גובות חיי בני אדם.

התוכנה המובילה לניהול מרפאות ומוסדות רפואיים – לחצו כאן

מוסדות שהייה לטיפול ממושך

במדינת ישראל פועלים לא מעט מוסדות שהייה לטיפול ממושך, אשר מעניקים טיפולים רפואיים ושיקומיים במגוון מחלות, בעיות נפשיות ובעיות רפואיות. רוב המוסדות הללו מפעילים מספר לא קטן של מחלקות, בהן עובד צוות עובדים מוסמך, וכן שוכנים בהן עשרות, אם לא מאות, חולים קבועים וארעיים. ניהול מוסד שכזה באמצעות ניירת ועטים פוגע בסופו של דבר באיכות הטיפול בחוסים, מגביר את הסיכון לביצוע טעויות ופוגע בשורת הרווח.

 להלן חלק מן המוסדות הללו:

כיצד תוכנת הניהול מסייעת בניהול המוסד?

תוכנות לניהול מוסדות מאפשרות לחסוך בזמן עבודה ובמשאבים רבים, מהווה כלי ניהולי לייעול  ניהול העובדים, הרכש והתחזוקה, לאפשר צמיחה של העסק ולמנוע טעויות בעבודה השוטפת של המוסד והמרפאה הכוללות בין היתר:

מתוך מטרה למנוע טעויות אלה ואחרות, יותר ויותר מוסדות רפואיים לשהייה ממושכת החלו להשתמש בתוכנת מחשב מיוחדת שמטרתה לייעל ולסייע בניהול המקום.

באמצעות שימוש בתוכנת ניהול (כגון התוכנה של חברת פרדיגמה מערכות) ניתן לגרום לצוות לדבר בשפה אחידה, תוך אינטגרציה מלאה בין המערכות השונות בארגון ומחוצה לו וכן לקבל תמונה מלאה בזמן אמת בכל רגע.

מוסדות רבים, לשהייה ממושכת, מדווחים על שביעות רצון מלאה כתוצאה מהשימוש בתוכנת הניהול החדשה, שלדבריהם מפחיתה משמעותית טעויות אנוש, חוסכת זמן יקר, מאפשרת קבלת החלטות מיידיות ומייעלת את איכות הטיפול.

מעוניינים בתוכנה המובילה לניהול מוסדות רפואיים ?– לחצו כאן

פרדיגמה – תוכנה לניהול מוסדות לשהייה ממושכת

התקשרו עכשיו 09-8858599

>

Exit mobile version