האם יש לי שירותי בריאות בחול?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ביטוח נסיעות לחו

מתכוננים לעלות על המטוס כדי לכבוש ולסמן V על עוד יעד איפשהו בעולם? בין אם אתם טסים לאירופה, לארה"ב או בכלל מתכננים טיול לאיחוד האמירויות, אתם חייבים לבדוק את הזכאות שלכם לשירותי בריאות בחו"ל. במילים אחרות, חשוב לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות – המשיכו לקרוא.

לכל אחד יש שירותי בריאות בחו"ל?

ממש לא, לאזרחים זרים במדינה זרה, בין אם ישראלים או לא, אין שירותי בריאות אשר מגיעים להם באופן אוטומטי, אלא אם הם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל. הזמנת ביטוח נסיעות בעזרת אתר גודיי מאפשרת לכם ליהנות מכמה יתרונות שונים, אבל הרבה לפני זה, צריך לזכור שביטוח זה הינו אלמנטרי. אם אתם שואלים אותנו, אנחנו לא מכירים מישהו או מישהי מספיק אמיצים כדי לטוס לחו"ל, גם אם זה ליום בודד, ללא ביטוח נסיעות מתאים. לא רק שזו תהיה שטות גמורה, אותו אדם שיעז לטוס לחו"ל ללא ביטוח נסיעות יצטרך להתפלל שלא ימצא את עצמו בסיטואציה שבה הוא חלילה נזקק לשירותים רפואיים במדינה זרה. העלויות? עשרות עד מאות אלפי שקלים וגם יותר מזה.

ביטוח נסיעות לחו

מה ביטוח נסיעות אמור לכלול?

בין אם אתם מתכננים לרכוש ביטוח נסיעות מסוג כזה או אחר, או דרך כל חברת ביטוח, ביטוח מסוג זה כולל מגוון כיסויים, כאשר הנפוצים ביותר הם הכיסויים הסטנדרטיים הכוללים שירותים רפואיים (אשפוז, ניתוחים תרופות, הטסה רפואית לישראל ועוד). בעוד כי חלק מחברות הביטוח מציעות כיסוי של כמה מיליוני שקלים, חברות אחרות עשויות להחל מגבלות שונות על כיסויים אלו, ככה שחשוב לשים לב לזה. כמו כן, בד"כ רוב הביטוחים יכללו את האלמנטים הבאים בפוליסה:

  • ביטוח נסיעות למטען: כיסוי זה כולל את האובדן או הגניבה של מזוודות, כמו גם נזק למטען, עיכוב הגעת המטען אשר הצריך רכישת בגדים וציוד, גניבה של חפצים אישיים ועוד.
  • ביטוח ביטולים שונים: הכיסוי הזה מאפשר לקבל שיפוי במקרים של ביטול נסיעה עקב מחלה, תאונה או חלילה פטירה, וכן ביטול טיסה עקב סיבות שונות. כמו כן, חלק מחברות הביטוח כוללות בכיסויים שלהן גם ביטוח ביטול בתי מלון וכן השכרות רכבים.
  • כיסויים נוספים: מעבר למה שציינו כאן לעיל, חלק מהביטוחים הנפוצים יותר והנפוצים פחות הם ביטוחי ספורט אתגרי, הריון רגיל או בסיכון, ביטוחים המיועדים עבור אנשי עסקים ועוד.

לסיכום, טיפ "שקיפות" מול חברת הביטוח

בסיכומו של דבר, בין אם אתם נוסעים לכל מדינה כזאת או אחרת, חשוב לציין שכל חברת ביטוח מציעה פוליסות ביטוח נסיעות שונות, עם כיסויים, הגבלות ותנאים שונים. לכן, חשוב שתתאימו את הביטוח ספציפית לאזור אליו אתם טסים וכן לפעילויות שתיקחו בהן חלק. והחשוב מכל, אל תנסו להסתיר מידע מחברת הביטוח על מנת לחסוך כסף. אם אתם טסים לחופשת סקי, מתכננים לעשות סנפלינג, בנג'י וכו', גלו שקיפות מול חברת הביטוח. אם חלילה תצטרכו להפעיל את הפוליסה, אתם תרצו את חברת הביטוח לצידכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן