קופת חולים לאומית – בריאות הנפש

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

לאומית בריאות הנפש

לאומית בריאות הנפשבישראל חוקק "חוק ביטוח בריאות ממלכתי"- 1995, אשר מסדיר את מתן שירותי הבריאות במדינה לכל התושבים, הניתנים על ידי קופות החולים השונות. אזרחי המדינה זכאים לבחור לאיזו קופת חולים להשתייך, אך כולם מבוטחים ב"חוק ביטוח בריאות ממלכתי".

בהתאם לחוק, קופות החולים מחוייבות לספק עבור מבוטחיהן את שירותי הבריאות הבסיסיים ביותר ולא מעבר לכך. כאן באים הביטוחים המשלימים ומציעים הרחבות ביטוחיות. אדם שמעוניין לקבל את השירותים המורחבים, ישלם סכום כסף נוסף לחברות הביטוח.

לאומית שב"ן

בלאומית שירותי בריאות מאמינים כי לקוחותיה זכאים לקבל יותר שירותים מאלה הבסיסיים שמציעות קופות החולים. תכניות הביטוח המשלים של לאומית- "לאומית זהב" ו"לאומית כסף" מציעות את ההטבות המקיפות והמשתלמות ביותר מכל תכניות הביטוח המשלים הקיימות. בלאומית שב"ן מעניקים למבוטחים את מיטב השירותים הרפואיים והכיסויים הביטוחיים.

ההטבות

תכניות הביטוח המשלים של לאומית שירותי בריאות, מציעות למבוטחים שלושה סוגי הטבות:

  • שירותי רפואה ברמה הגבוהה ביותר- במסגרת לאומית שב"ן, המבוטחים בוחרים בעצמם את הרופא המנתח מתוך טובי הרופאים המומחים בישראל, ובוחרים גם את בית החולים הפרטי בו יעברו את הניתוח, או את בית החולים הציבורי בו יינתן שירות רפואה פרטי עבורם, שם הם יינותחו.
  • שירותים רפואיים שלא כלולים בסל הבריאות-  במסגרת לאומית שב"ן, המבוטחים זכאים לקבל כיסויי ביטוח גם על שירותים רפואיים מחוץ לסל הבריאות הממלכתי, כגון: ביצוע בדיקות גנטיות לקראת הריון, הנחות בטיפולי שיניים במרפאות הקופה, רכישת אביזרים אורטופדיים ומתן חיסונים שונים למבוטחים הנוסעים לטיול בחוץ לארץ.
  • הרחבת היקף הטיפולים- במסגרת לאומית שב"ן יוכלו המבוטחים ליהנות מקבלת טיפולים נוספים על אלה הקיימים בקופות החולים והכלולים בסל, כגון: בדיקות וטיפולים בתחום התפתחות הילד- ריפוי בעיסוק, טיפול פסיכולוגי, פיזיותרפיה, קלינאית תקשורת וכדומה.

תוספות חדשות

בתכניות הביטוח של לאומית שב"ן החליטו בשנת 2007 להוסיף תנאים, על מנת לאפשר למבוטח את חופש הבחירה המלא ולהחליט עבור עצמו את מה שמגיע לו.

במסגרת השינוי, מבוטחי לאומית שב"ן רשאים לקבל החזר עבור הוצאות כספיות על התייעצות עם כל רופא מומחה, גם אם הוא אינו רופא שעובד מתוך "לאומית שירותי בריאות", ובלבד שיהיה בעל וותק של חמש שנים מינימום כרופא מומחה.

שינוי זה הגיע מתוך מחשבה שרופא טוב שראוי לתת למבוטחים חוות דעת שנייה, לא חייב להיות מנהל מחלקה, לכן נתונה בידי המבוטחים זכות בחירת הרופא.

  • מבוטחי "לאומית זהב"- יקבלו החזר כספי של 80%, עד 630 שקלים, כאשר הם זכאים לשלוש התייעצויות בשנה והתייעצות אחת עם רופא ילדים.
  • מבוטחי "לאומית כסף"- יקבלו החזר כספי של 80%, עד 573 שקלים, כשהם זכאים להתייעצות אחת בשנה ולהתייעצות עם רופא ילדים.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן