ניתוח קיסרי פרטי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ניתוח קיסרי פרטיישנן לא מעט נשים כיום, הבוחרות לעבור הליך של ניתוח קיסרי באופן פרטי. ניתוח קיסרי פרטי, וכפי שניתן לנחש על פי המונח עצמו, הינו הליך שבו בוחרת האישה ההריונית היא עצמה את הרופא המנתח, שהינו זה האחראי על ביצוע הניתוח וכן גם על משך האשפוז במחלקת היולדות.

ניתוח קיסרי פרטי מתוזמן מראש, והוא מאפשר לאישה ולבן זוגה ללמוד על ההליך עצמו וגם להתכונן אליו, ומצידו של הרופא, לבחון את צרכי האישה ולהיערך לקראתו בהתאם.

מהו ניתוח קיסרי פרטי

שלא כמו ניתוח קיסרי חירום, ניתוח זה הוא ניתוח מתכונן מראש. הסיבות לניתוח יכולות להיות רבות, בדומה לניתוח קיסרי שמתבצע בבית החולים ולא באופן פרטי. האפשרות לבחור מנתח קיימת כבר לא מעט שנים, בין אם בתחום הניתוחים הקיסריים ובין אם בתחומים אחרים. רבים מעדיפים לבחור לבצע הליך ניתוחי כלשהו באופן פרטי בשל האפשרויות הרבות יותר העומדות לרשותם וגם היכולת לשלוט בהליך בצורה מלאה יותר.

ניתוח קיסרי פרטי מתבצע בבית חולים פרטי ומבצעים אותו רופאים מנתחים המתמחים בכך. זוגות רבים מעדיפים כיום לבחור באפשרות של לידה פרטית וגם ניתוח קיסרי פרטי בשל רמת המיומנות והניסיון הרב שמפגינים הרופאים המבצעים את ההליך. הידיעה שגורם מקצועי מנוסה מאד, רופא מנתח הנחשב למוביל בתחומו הוא זה האחראי לביצוע ההליך הפולשני הכל כך רגיש הזה, מאפשרת לאישה וגם לבן זוגה לעבור את התהליך בקלות רבה יותר ובעיקר ללא חששות מיותרים.

למי זה מתאים ומדוע כדאי לבחור בכך

הניתוח הקיסרי הפרטי מיועד לנשים שעברו ניתוח קיסרי קודם או שני ניתוחים קיסריים קודמים, הוא מיועד לנשים הנושאות ברחמן תאומים או שתינוקן במצג עכוז, הוא מתאים לנשים הסובלות מהרפס פעיל בתעלת הלידה או לאלו הסובלות מבעיות מבניות באגן.

ישנן גם נשים המעדיפות לבחור בהליך שכזה בשל בעיות רגשיות-נפשיות שונות המקשות עליהן להתמודד עם לידה רגילה. אחד היתרונות הבולטים של ניתוח מסוג כזה הוא האפשרות להתכונן ללידה הצפויה. מדובר בהליך כירורגי לכל דבר, בניתוח בטן עם מורכבויות משל עצמו.

תוצאותיו של הניתוח משמחות אמנם, אולם חשוב לבצע אותו בצורה מדויקת כדי לשמור על מערכת הרבייה של האישה ובעיקר לחלץ את התינוק שברחמה בעדינות רבה.מוטב שלא להשאיר זאת למזל ולבחור את הרופא המנתח.

כיצד מתנהל ההליך

את הניתוח הקיסרי מקדימה פגישת היכרות, הנערכת בשליש האחרון להריונה של האישה. במהלכה משוחחים בני הזוג עם הרופא המנתח, שעובר על התיק הרפואי של האישה ומסביר לשניהם על אופיו של ההליך, על ההרדמה ועל כל הפרמטרים הקשורים לכך.

במקביל, נקבע מועד הניתוח עצמו תוך התייחסות למצב ההיריון וגילו של העובר. יום לפני הניתוח מתאשפזת האישה במחלקת היולדות של המרכז הרפואי, היכן שמתבצע ההליך ומתקיימת איתה ועם בן זוגה שיחה מקדימה. כשעתיים לאחר הניתוח עצמו מועברת האישה להתאוששות, תוך השגחה מלאה.

במהלך שעתיים אלו יכולה האישה להניק את התינוק ולשהות במחיצתו ויחד עם בן זוגה כדי לממש את הקשר איתו ולחוות את הרגעים הראשונים שלאחר הלידה בצורה קלה יותר. כחוד וחצי לרוב לאחר הניתוח מוזמנת האישה לביקורת, שאותה מבצע הרופא המנתח ובאפשרותה גם לקבוע מפגש עם יועצת הנקה, המוצע לה בעלות סמלית או בחינם בהתאם לקופת החולים שבה היא רשומה.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן