יתרונות שמן עץ התה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

יתרונות שמן עץ התה

יתרונות שמן עץ התהשמן עץ התה נחשב לאחד השמנים המגוונים והנפוצים ביותר, הוא נמצא בשימוש בכל רחבי העולם וסגולותיו נתגלו לרבים אשר מספרים כי הוא שינה להם את החיים וכי הוא מהווה תוספת טבעית וחיונית לכל  ארון תרופות.

גילוי עץ התה

עץ התה התגלה בידי צוות של מגלי ארצות אשר הפליג מבריטניה לאוסטרליה בסוף המאה ה-18, שם נתגלה כי הרתחה של עלי העץ דמויי המחט יוצרת משקה ארומטי וטעים, מכאן קיבל העץ אץ שמו.

אך המקומיים התוודעו ליתרונותיו כבר שנים קודם לכן, ונהגו לכתוש את העלים ולשאוף את ריחם או למרוח אותם על העור לצורך טיפול בשיעול, כוויות קור, להקלה על כאבים או נפיחות בפנים.

הכרה רפואית בשמן עץ התה

השמועות על הגילוי החדש התפשטו מפה לאוזן ברחבי היבשת הישנה והעולם כולו ותהליך הייצור שלו קיבל תאוצה עד שבאמצע המאה העשרים קיבל העץ הכרה גם מהקהילה הרפואית אשר חקרה את השימוש בשמן שזוקק מעליו. מה שגילו החוקרים הוא כי שמן העץ מכיל רכיבים הנקראים טרפנואידים מהחטאים ומונעים דלקת עור ממגע.

אחד מסוגי הטרפנואידים אשר נמצאים בשמן העץ למעשה יעיל בריפויה של כמעט כל בעיה רפואית החל מפטרת דרך דלקת בנרתיק ועד לשריטה קטנה.

"ארון תרופות טבעי"

מבחינה רפואית שמן עץ התה נחשב כחומר מחטא, אנטי ויראלי, אנטי פטרייתי ומשכך כאבים כאשר נדרש ריכוז נמוך ממנו להעלמת כל אותן הבעיות. יתרונות השמן כה רבים עד כי הוא מתאים לטפל כמעט בכל בעיה, הוא מסייע לטיפול בבעיות בדרכי הנשימה, בעיות עור, פטריות ועוד.

אחד היתרונות הבולטים של השמן הוא בחיזוק המערכת החיסונית ובכך הוא מסייע להקניית הגנה לגוף ולהחלמה מראומה הן בהיבט הנפשי והן בפיזי. צבעו של השמן זהב חיוור וריחו מזכיר את שמן הקמפור, תהליך ייצורו כולל אידוי וזיקוק של ענפי ועלי העץ. יתרונותיו הבריאותיים של שמן עץ התה רבים , מגוונים וכוללים:

טיפול באקנהחומר אנטיספטי טבעי המחטא את נקבוביות העור וקוטל את החיידקים הגורמים לאקנה. את השמן יש למרוח על העור לפני השינה כאשר טיפה אחת מספיקה ולמחרת יש שטוף את הפנים, יש לחזור על הפעולה מדי יום. כמו כן ניתן להכין מסכת פנים בשילוב של השמן עם דבש גולמי ולמרוח על האזור הנגוע.

פטרת ציפורניים – השמן הינו בעל תכונות אנטי פטרייתיות ואנטיספטיות, הוא מסייע בקטילת הפטרייה ובהקלה על תסמיני דלקת, נפיחות והתעבות של הציפורן.

טיפול בקשקשים – תרופה יעילה המקלה על מצבים של קרקפת מגרדת ויבשה. ניתן להשתמש בשמפו המכיל שמן מעץ התה ולחפוף את הראש עמו פעם עד פעמיים בשבוע.

ריפוי כוויות – שמן עץ התה מרפא במהירות כוויות ומונע הזדהמות שלהן, בנוסף השמן מסייע בהעלמת צלקות וכתמי עור שנותרים לאחר הכוויה. יש למרוח מספר טיפות ישירות על הכוויה ולחזור על הפעולה שלוש פעמים ביום למשך מספר ימים.

טיפול ביבלות – יבלות הן זיהום נגיפי אשר נוצר בשכבות העור העליונות, השמן נכיל תכונות אנטי ויראליות מסייע להתגבר על הנגיף. ניתן לערבב את השמן עם כפית שמן שקדים או שמן זית ולמרוח על היבלת, גם על יבלת ויראלית.

זיהום וגינאלי – שמן עץ התה מסייע בטיפול בזיהומים בנרתיק הכוללים דלקת וזיהומים פטרייתיים. בנוסף הוא מסייע במקרים של ריח לא נעים מהנרתיק.

מנטרל ריח רע מהפההשמן בעל תכונות המסייעות בהשמדת חיידקים האחראים לריח גוף בלתי נעים. השמן מונע הזעת יתר ושומר על רעננות העור.

בריאות הפה – מסייע בקטילת חיידקים במצבים של דלקת חניכיים, עששת ופלאק. ניתן להוסיפו למשחת השיניים או לשטוף את הפה בתמיסה של שתי טיפות שמן בכוס מים חמים.

הקלה על גודש בחזה – השמן הוא חומר מכייח טבעי המקל על גודש בחזה אשר נובע מכאב גרון, שיעול, דלקת סימפונות, הצטננות ובעיות נשימה, השמן מקל על תהליך סילוק הליחה וקוטל את החיידקים בגרון הגורמים להצטברותה.

קוטל כיניםשמן עץ התה הוא קוטל מזיקים וחרקים טבעי אשר יעיל לטיפול בכינים ומקל על הגרד.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן