טיפול בנזלת אלרגית Bionette – ביונט

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיפול בנזלת אלרגית Bionette - ביונטרבים מאיתנו סובלים ממצב של אלרגיה, בו הגוף שלנו מגלה רגישות יתר לחומרים. כאשר המערכת החיסונית מזהה באופן שגוי חומרים שאינם מזיקים כ"מסוכנים", מיוצרים על ידי נוגדנים. במפגשים העתידיים של האדם עם החומר, תשחרר המערכת החיסונית כימיקלים שמטרתם התמודדות עם אותו חומר "בעייתי". נוצרים סימפטומים שונים שמקשים על האדם. אחד מתסמיני האלרגיה הנפוצים הוא נזלת, שעשויה להיות כרונית או עונתית – אבל בכל מקרה משבשת את חיי האדם הסובל ממנה.

יש לא מעט טיפולים אפשריים לנזלת אלרגית, אבל הבעיה היא שחלק מהפתרונות הקיימים – בעיקר התרופות או התרסיסים – כוללים תופעות לוואי לא נעימות, שהופכות אותם לפחות מתאימים לשימוש לטווח ארוך או בקרב האוכלוסייה הרחבה. מכשיר בשם ביונט (Bionette), שהיעילות שלו כבר הוכחה מבחינה מחקרית, יכול להעניק את הסיוע החיוני הזה.

על המכשיר

ביונט הוא מכשיר המיועד לטיפול בנזלת ואף למניעה של נזלת עונתית. המוצר, שפותח על ידי מומחים מהשורה הראשונה לפוטותרפיה (טיפול באמצעות אור), מיועד להתמודד עם הבעיה באמצעות אור.

הטיפול הפוטורפתי כאן נעשה באמצעות פס אור אדום צר – 630 NM ברמה נמוכה – אשר המכשיר מפיק. אותו אור אדום פועל ביולוגית על הגוף ומביא להקלה משמעותית של התסמינים המזוהים עם הנזלת האלרגית. הסיבה היא שחרור מולקולות לגוף, שתפקידן לשפר את האופן בו זורם הדם ולסלק מהגוף את החומרים ה"בעייתיים": האלרגניים והחומרים הדלקתיים.

הטיפול באמצעות ביונט הוא מהפשוטים שניתן להעלות על הדעת, כך שאין צורך להתאמץ או לחלופין לשנות משמעותית את אורח החיים. לאחר הרכישה של המכשיר (מחירו עומד על כמה מאות שקלים) לוחצים על כפתורי ההפעלה הנמצאים בכל אחד מצדי, ממקמים את זרועות המכשיר בשני פתחי האף וממתינים פרק זמן של כארבע דקות, במהלכו יידלק אוטומטית האור האדום המעיד על ההפעלה. עם סיום הטיפול האור ייכבה, וכל שנותר הוא להסיר את המכשיר מהאף.

כמה צריך להשתמש?

תדירות ואופן השימוש המומלצים בביונט תלויים במספר פרמטרים, כך שהם עשויים להשתנות בין בני אדם שונים. בשלבים הראשונים של התהליך, כאשר תסמיני הנזלת הם עדיין בעייתיים, תדירות הטיפול המומלצת היא שלוש פעמים מדי יום. כאשר המצב משתפר והתסמינים נעשים פשוטים מעט יותר מבחינת התדירות או אופי הנזלת, ניתן להוריד את התדירות לפעמיים ביום.

שימו לב שביונט לא מיועד לשמש אך ורק דרך טיפול, אלא גם עשוי להיות פתרון מונע. האוכלוסייה הדי רחבה הסובלת מאלרגיה עונתית יכולה להשתמש במכשיר לפני שמתחילה העונה ה"בעייתית". במקרה האופטימי, שימוש נכון יביא לכך שהעונה תחלוף עם מינימום נזלת ואי נוחות.

יתרונות המכשיר (ולמה חשוב לשים לב?)

למרות שהיעילות של מכשיר הביונט נראית גבוהה, כן נדרשת כאן כניסה בעובי הקורה ובחינת המכשיר בהשוואה לאלטרנטיבות. מחקרים שנערכו בעולם, בהקשר הזה, מקנים לו עדיפות בחלק מהפרמטרים על פני דרכי טיפול אחרות. כך למשל הביונט עשוי לטפל לא רק בתסמיני האלרגיה (בעיקרם הנזלת) אלא גם בשורש הבעיה. הוא לא יביא להעלמה מוחלטת של האלרגיה, אבל יכול בהחלט להיות כאמור פתרון מונע לפרק זמן מסוים. בשימוש לאורך זמן חשוב להקפיד על ניקיון של המכשיר (באמצעות סבון ומים או לחלופין ספוגית עם אלכוהול), וכמובן שלא להעביר אותו מאדם לאדם.

מלבד אופן השימוש הדי פשוט בביונט, לא ידועות תופעות לוואי אלה או אחרות המזוהות עם שימוש במכשיר: מה שכן, למרות שהאור האדום המופק על ידי המכשיר אינו נחשב למזיק, כן רצוי מאוד להימנע מלהתבונן בו ישירות. המכשיר מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן