מרכז רפואי רבין בפתח תקווה – בילינסון והשרון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מרכז רפואי רבין בפתח תקווה - בילינסון והשרון

המרכז הרפואי רבין הממוקם בפתח תקווה, הוא המרכז הרפואי השני בגודלו בארץ והוא כולל את בית החולים בלינסון ואת בית החולים גולדה השרון.
המרכז הרפואי שייך כיום לשירותי בריאות כללית והוא גם מסונף לפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב.

מרכז דוידוף לטיפול במחלת הסרטן מרכז רפואי רבין בפתח תקווה - בילינסון והשרון

בית חולים בלינסון מתאפיין במספר מכונים ומחלקות ייעודיות, כגון מרכז דוידוף לטיפול בחולי סרטן, בית החולים לנשים ויולדות ומרכז ייחודי לשיקום יכולת הנהיגה.

מרכז דוידוף מרכז יחד את כל המכונים, המחלקות והטיפולים לחולי סרטן של שני בתי החולים, בלינסון והשרון. המרכז הוקם לאחר תרומה גדולה ממשפחת דוידוף ומכאן שמו. המשפחה ביקשה להקים בארץ מרכז ייחודי המטפל בחולי סרטן, מבצע מחקר בנושא מחלות הסרטן ומציע טיפולי מניעה וייעוץ לחולים ולמשפחות.

במסגרת המרכז פועלים המכון לאונקולוגיה המטפל בכ- 3,000 חולים עם גידולים ממאירים מוצקים והוא כולל מרפאת חוץ, טיפול יום כימותרפי, מחלקת אשפוז וטיפול קרינתי.

מרכז דוידוף כולל גם את המחלקה להמו אונקולוגיה, המטפלת בחולים עם מחלות ממאירות של הדם והיא כוללת מרפאה למחלות המטולוגיות ומכון שאחראי על אבחון וטיפול במחלות המטולוגיות ממאירות.

היחידה לרפואה משלימה של מרכז דוידוף אחראית על הענקת טיפולים אלטרנטיביים שיעזרו בהתמודדות עם מחלות הסרטן ותופעות הלוואי שלהן. היחידה מטפלת בחולי סרטן מעל גיל 18 מכלל הארץ, כאשר הטיפולים המשלימים מותאמים באופן אישי לכל מטופל, בהתאם לשלבי המחלה ובשיתוף עם רופאים אישיים של המטופלים.

בית חולים לנשים

בית החולים לנשים ויולדות של המרכז הרפואי כולל את כל שירותי בריאות האישה והיולדות של שני בתי החולים, בלינסון והשרון. בית החולים כולל 12 חדרי לידה כולל סוויטה ללידה טבעית וחדרי ניתוח לניתוחים קיסריים, שלוש מחלקות יולדות אליהן מועברות היולדות לאחר ההתאוששות מהלידה, יחידה לרפואת אם ועובר, יחידת אולטרא סאונד, יחידה גניקולוגית אונקולוגית, יחידה להפריה חוץ גופית וטיפולי פוריות ועוד.

כמו כן, במסגרת בית החולים פועלות מספר מרפאות נשים, כגון מרפאה לגניקולוגיה כללית, מרפאה לגיל המעבר, מרפאת ייעוץ מיני ועוד.

המרכז לשיקום יכולת הנהיגה

המרכז בבית החולים בלינסון הוא מרכז ייחודי, הראשון מסוגו בישראל, המטפל בנהגים הסובלים ממגבלה או פגיעה בריאותית כלשהי, כמו פגיעת ראש או עמוד שדרה, אירוע מוחי, מחלות נוירולוגיות ועוד, אשר פוגעות ביכולת לנהוג באופן עצמאי.

כמו כן, מטפל המרכז בקשישים המעוניינים לבחון את כושר הנהיגה שלהם, או בצעירים שנכשלו במבחן נהיגה. המרכז מבצע הערכה כוללת של הנהג כולל מבדקים קליניים, התנהגותיים, מוטוריים ועוד. הערכה של יכולות הנהיגה באופן מעשי, התאמת כלי רכב לסוג המגבלה וטיפולי ריפוי בעיסוק לשיפור יכולות הנהיגה.

בית חולים השרון

בית חולים השרון שבמרכז הרפואי רבין מתאפיין באווירה ביתית ומשפחתית ומרכז גם הוא מספר מכונים ומחלקות בעלי תפקידים ייעודיים, כמו המערך האורולוגי, מרפאת לייזר או מרפאת שיקום הלב:

המערך האורולוגי

המערך כולל את המרפאות האורולוגיות של שני בתי החולים, בלינסון והשרון והוא מטפל בגידולים ממאירים בדרכי השתן, ניתוחי ערמונית, טיפולי אורולוגיה לנשים, טיפול במומים מולדים בדרכי השתן, טיפול באבנים בדרכי השתן ועוד.

מרפאת הלייזר

המרפאה מטפלת במגוון מצבים הקשורים לעור כגון טיפול בציפורנים חודרניות, הסרת כתמי לידה, סוגים שונים של יבלות, הסרת נקודות חן, כתמי עור ועוד. המרפאה מטפלת הן בילדים והן במבוגרים, כאשר בדרך כלל הטיפול אינו מצריך אשפוז כלשהו.

מרפאת שיקום הלב

המרפאה מטפלת בחולים לאחר ניתוחי לב, ניתוח מעקפים, ניתוח מסתמים או צנתורים וכן חולים הסובלים מעודף משקל, יתר לחץ דם או שומנים בדם. הטיפול במרפאה כולל שיקום באמצעות התעמלות, פעילות קבוצתית ומעקב של רופא מומחה, פסיכולוג ודיאטנית.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן