טיפול בגלי הלם לשיפור התפקוד המיני

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיפול בגלי הלם לשיפור התפקוד המיניטיפול בגלי הלם ידוע מזה שנים כאפקטיבי מאוד בהפחתה של כאבים ובסיוע בריפוי תהליכים דלקתיים. הטיפול מסוגל להשפיע לטובה על מערכת העצבים בגוף והוא סייע לאנשים רבים שסבלו מפציעות ומכאבים כרוניים בגב, בכפות הרגליים, בצוואר, בזרועות ועוד.

בשנים האחרונות, התברר שמלבד ההשפעה החיובית מבחינת הרגעת כאב ושיפור תהליכי ריפוי טבעיים ניתן להיעזר בסוג זה של טיפול גם למטרות אחרות. אחת המטרות החשובות ביותר, התורמת לשיפור איכות חייהם של גברים רבים היא שיקום ושיפור התפקוד המיני.

השפעה חיובית על מערכות הגוף

מכשירים מיוחדים שפולטים גלי הלם מסוגלים להשפיע על מערכות שונות בגוף. גם אם לא תמיד ברור המנגנון שעומד מאחורי ההשפעה החיובית, כבר ברור למעלה מכל ספק שגלי הלם הם פתרון שיכול להקל על כאבים ואפילו כטיפול מחליף ניתוח לאבנים בכליות.

בדיקה של יעילות הטיפול גם בקרב גברים הסובלים מקשיי זקפה הוכיחה שבקרב אחוז ניכר מהמטופלים ניכרת השפעה חיובית. המכשירים המייצרים את גלי ההלם יכולים לסייע לשיפור התפקוד המיני בקרב גברים שבעייתם נובעת ממחלות רקע שונות (כגון יתר לחץ דם או סוכרת) וכן מסיבות נוספות.

מהו הטיפול בגלי הלם והאם הוא מסוכן?

גלי הלם הינם גלים שנוצרים על ידי מכשירים רפואיים ייעודיים שעוצמתם חלשה יחסית. לא מדובר בקרינה ובוודאי שלא מדובר בקרינה מייננת שנחשבת למסוכנת. בטכנולוגיה הזאת מטופלים מדי שנה מיליוני אנשים בעולם ולא נרשמו תופעות לוואי או סיכונים.

לאחר שהתברר שהטיפול מסוגל לסייע במחלות לב הקשורות בכלי דם ונרשם תהליך שיקומי ואף התחדשות של כלי דם, הדרך הייתה קצרה לשימוש במענה טיפולי זה גם בקרב גברים הסובלים מקשיים בתפקוד המיני. מכיוון שחלק מהקשיים הינם על רקע אי סדירות בזרימת הדם ההנחה שטיפול זה יוכל להיות יעיל הוכחה כנכונה.

גלי הלם ושיקום כלי דם

בעיות בתפקוד המיני בקרב גברים יכולים ללבוש צורות שונות. יש שכלל לא מצליחים להגיע לזקפה. יש כאלה שמתקשים לשמור על זקפה לאורך זמן רב. יש הסובלים משפיכה מוקדמת.

לא בכל הגברים הסובלים מקשיים בתפקוד המיני גלי ההלם יהיו יעילים באותה המידה. מקובל להניח שהתועלת המקסימלית תתקבל כאשר הרקע לקשיים הוא תפקוד לקוי של כלי הדם, על רקע היצרות כלי דם, הצטברות שומנים בדם, תהליכי הסתיידות, לחץ דם לא תקין. גלי הלם מרחיבים כלי דם ומשפרים לאין ערוך את הזרמת הדם לפין הגברי.

כבר לא צריכים תרופות

גברים הסובלים מבעיות בתפקוד המיני עשויים למצוא מזור לבעייתם תוך שימוש בתרופות מרשם שונות. לחלק מהגברים זהו פתרון מצוין אבל לא כולם מגיבים לתרופות באותה מידה של הצלחה. טיפול בגלי הלם, כך מסתבר, יכול לסייע לאוכלוסייה של גברים שטופלו בתרופות במידה מועטה של הצלחה וכן לכאלה שמחפשים פתרון שימנע את התלות בתרופות.

טיפול בגלי הלם לשיפור התפקוד המיני ובעיות אין אונות וזקפה יכול להיעשות ברצף של סדרת טיפולים, כאשר הטיפול נעשה באופן נקודתי. הטיפול לא מעורב בכאב ועבור מרבית המטופלים די במספר מועט יחסית של טיפולים כדי לחוש בהבדל.

הטיפול מחדש את יכולת התפקוד הפגועה של כלי הדם באזור איבר המין הגברי והוא יכול להיות יעיל גם בקרב מי שכבר נואש מטיפולים תרופתיים. הבשורות הטובות הן שהטיפול עוזר לאחוז משמעותי מקרב המטופלים, גם לגברים יחסית צעירים וכן גם לגברים מבוגרים.

את הטיפול ניתן לקבל במרכזים רפואיים ובקליניקות שונות המציעים טיפולים בגלי הלם.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן