טיפולים טבעיים לחמרמרת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיפול טבעי לחמרמרת

גם אנשים שמקפידים על אורח חיים בריא כמעט במאת האחוזים, נוטים לשתות כמויות מוגזמות של אלכוהול מדי פעם, כחלק מארוחות חגים, אירועים, או בילויים עם חברים. חמרמרת, או הנגאובר, מתבטאים בתסמינים המתרחשים בבוקר שלאחר השתייה, וכוללים תחושה ש"העולם מסתובב", תשוקה למזון שמנוני, רצון לישון כל היום, ושבועות שלא לשתות יותר לעולם.

אך העובדה היא שכשמדובר בריפוי טבעי לחמרמרת, ניתן ליהנות מאיכות חיים עם מעט מדע, בוקר נוח הרבה יותר לאחר השתייה, ושימוש בתרופות טבעיות הכוללות תערובות של מי קוקוס ואלקטרוליטים.

טיפולים טבעיים לחמרמרת

לאחר שתיית אלכוהול מוגזמת, כשתרופות שמרבית מרכיביהן אינם ידועים, והן אינן מקלות את התסמינים, או שהן מפתחות תופעות לוואי אחרות, ניתן למצוא תרופות טבעיות יעילות ביותר.

ציסטאין וצמחי מרפא

ציסטאין מופיע כמרכיב העיקרי בגלולות חמרמורת רבות הזמינות ברוב בתי המרקחת. תרופה זו מכילה חומצת אמינו המסייעת לכבד לפרק אצטלדהיד מחילוף החומרים של אלכוהול, ומעניקה לכבד מעט השפעת ניקוי רעלים. ניתן לקבל ציסטאין ממזונות כגון עוף, שיבולת שועל, חלב, ברוקולי, פלפל אדום, שום, בצל, ונבטי חיטה, אך מומלץ לנסות מותגים המכילים רכיבים חזקים יותר של ציסטאין על מנת לסייע לגוף לפרק אצטלדהיד במהירות.

רוב המוצרים משולבים עם חומצה פומאריק וחומצה סוקיניק, שמסייעות לו לעבוד טוב יותר. ככל שמנקים מהר יותר את הרעלים מהגוף, כך פחות חמורים תסמיני החמרמרת.

תוסף ציסטאין מורכב – מכיל גם מספר צמחי מרפא המעניקים השפעת הפגת תסמיני החמרמרת, כגון חלב גדילן, ג'וג'י ברי, ותמציות זנגביל. תמציות מסוימות נובעות מתרכובות כגון ניצן ארטישוק היבירדי, וניתן להשתמש בהן לשיקום הכבד, וניקוי רעלים מהדם. כלומר, הם מפרקים את הרעלים אותם יוצר הגוף לאחר צריכת אלכוהול, ומאפשרים לכבד לתפקד באופן יעיל יותר.

אשלגןפשוט מניחים גלולת אשלגן בכוס מים, ושותים כוס אחת על כל משקה אלכוהולי שנצרך. במצב של חמרמרת, הגוף מפריש את הנתרן, אך באמצעות קבלת יותר אשלגן לפני, במהלך ולאחר השתייה, ניתן לשלוט על תסמיני חשיבה מטושטשת, כאבי ראש או התייבשות.

מי קוקוס – מומלץ לשתות מי קוקוס ממותקים המשפיעים היטב על התסמינים למחרת.

אלקטרוליט תוסס – יש לצרוך טבלית אלקטרוליט תוסס בתוך כוס מים.

ומה עם בננות? היות והן מכילות כמויות סוכר גדולות, מומלץ להשאירן מחוץ למשוואה, היות והאלכוהול מספק שפע קלוריות.

טבליות צמחי מרפא – מוצרים זהים נוספים הזמינים לשחרור רעלי חמרמרת מכילים אגס, חלב גדילן וציסטאין.

חשיבות הטיפולים הטבעיים לחמרמרת

לאחר ליל שתיית אלכוהול, גם מספר טיפות מי חמצן יעילות להפגת התסמינים. מומלץ לבחור תוספים לניקוי הכבד מהרעלים, ולקחת אותם לפני או לאחר השתייה, עם כוס מים וכמוסת אלקטרוליט אותה יש לשתות לאחר כל שתיית כוס אלכוהול.

בגישה זו ניתן להתעורר למחרת בבוקר ללא תסמיני חמרמרת, וגם אם התפקוד לא יהיה במאת האחוזים, ניתן לתפקד יותר בנוחות, במקום לאבד יום שלם של תפקוד בשל ליל הוללות.>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן