ניקוי כבד שומני מרעלים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ניקוי כבד שומני מרעלים

ניקוי כבד שומני מרעליםכבד שומני היא אחת מהתופעות הרפואיות הנפוצות בעולם המערבי והיא תוצר ישיר של חוסר הקפדה על פעילות גופנית, אכילת מזונות מזיקים הנקראים ג’אנק פוד, תזונה דלה בירקות ופירות, עישון ונטילת תרופות. זוהי הצטברות שומן בעיקר מסוג טריגליצרידים בתאי הכבד.

אבחון המחלה נקבע בבדיקת אולטרסאונד המצביעה על כבד שומני מהרגיל. ממוצע החולים בישראל עומד על עשרה אחוזים מהאוכלוסייה. בקרב אנשים הסובלים מעודף משקל, הסיכוי לפתח כבד שומני עולה.

עודף רעלים בגוף

אכילת מזונות מתועשים לצד צריכת חומרים רעילים כגון סיגריות ואלכוהול, מצטברים בגוף ומכבידים עליו. התפקיד העיקרי של הכבד הוא לנטרל את הרעלים ולנקזם החוצה מהדם. הכבד הוא חלק ממערכת פינוי הרעלים מהגוף הכוללת את המעי הגס, הכליות, הריאות והעור. ברגע שאחד מאיברים אלו סובל מעומס, המצב משפיע ישירות על הכבד.

בין התסמינים המוכרים אצל אנשים הסובלים מכבד שומני הם עייפות בלתי נשלטת, כאבים ברבע העליון של הבטן שם ממוקם למעשה הכבד, ושומן בטני. השיטה הטובה ביותר לקביעת מצב זה היא בדיקת אולטרסאונד או ביופסיה מרקמת הכבד.

אז איך אפשר לעזור לכבד בתהליך הניקוי?

אחת השיטות לעודד את תהליך הניקוי של הכבד משומנים ורעלים היא אכילת ירקות, עלים ירוקים ועשבי תיבול. חסה, עלי מנגולד, פטרוזיליה, נבטים, בזיליקום, כוסברה, עלי בייבי ושאר ירוקים מכילים כמות גבוהה של כלורופיל שמתגבש יחד עם הרעלים והרדיקלים החופשיים ומפריש אותם מהגוף.

כלורופיל הוא הצורה הטבעית של אנרגיית השמש, ונושא שפע יתרונות וסגולות רפואיים. בין היתר, הוא מספק ברזל לגוף, משפר את ספירת הדם, מפחית את הסיכוי לאנמיה ואף מנטרל ריחות רעים מהגוף.

תהליך ניקוי אינטנסיבי

שפע סדנאות לניקוי רעלים פועלות כיום, ומומלץ להשתתף בסדנה או לבצעה אותה בבית באופן עצמאי. מומלץ לבצע תהליך ניקוי רעלים מהכבד תחת בקרה רפואית, בעיקר אם אתם סובלים מבעיה רפואית. אך גם הימנעות מקפאין, אלכוהול, מזונות עתירים בנתרן, מוצרי חיטה, מזונות עתירים בשומני טראנס ומעבר לתזונה בריאה ומאוזנת המשלבת ירקות ופירות מכל הסוגים תסייע להאצת תהליך ניקוי הכבד.

דרך נוספת הינה להקפיד לשתות מדי יום בין ליטר לשני ליטר מיץ תפוחים טבעי במאת האחוזים 100% במשך שישה עד 12 ימים. מיץ התפוחים מכיל חומצה מאלית המסייעת בשחרור צינורות המרה, ממריצה את הכבד ומסייעת בתהליך ניקוי של רעלים ומתכות כבדות.

תוספי תזונה לשיקום הכבד

תוסף כורכום גם הוא מומלץ כחלק מטיפול בכבד שומני. הכורכום מכיל כמות גבוהה של נוגדי חמצון הנקראים כורכומינואידים המסייעים להאיץ את תהליך עיכול השומנים מה שמונע הצטברות שלהם בכבד עצמו ואף מייעל את תהליך ניקוי הרעלים. בנוסף, הכורכום הוכח באינספור מחקרים כמשקם של הכבד ומסייע בהסדרת הפעילות שלו.

תוסף תזונה נוסף אותו מומלץ ליטול הן כחלק מתהליך הפחתת השומנים בכבד והן בכדי לסייע בשמירה על פלורת מעי מאוזנת נקרא פרוביוטיקה. הפורמולה המכילה ריכוז גבוה של חיידקים ידידותיים מסייעת לשמור על איזון בין החיידקים הפתוגניים לחיידקים הטובים, ובכך מסייעת לאיזון רמת החומציות והרעילות במעיים, הנפגעת כתוצאה מנטילת תרופות ואכילת תזונה עתירה בסוכרים ושומנים.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן