טיפולי לייזר לסובלים מפטרת הציפורניים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיפולי לייזר לסובלים מפטרת הציפורנייםרופאים משתמשים בקרני לייזר "קרות" לטיפול בפטרת ציפורניים המתבטאת בכאבים ומראה מכוער. בניגוד ללייזרים קונבנציונליים, אשר משתמשים בחום, מכשיר כף היד החדש מסתמך על סוג מיוחד של עור ומיועד להריגת הפטרייה.

הטיפול מתבצע ללא כאבים, אורך עשר דקות לטיפול בכל רגל או יד, ואינו פוגע ברקמות שמסביב. בנוסף, חוקרים מדווחים כי  טיפול לייזר מתבצע ללא תופעות הלוואי המתרחשות עם טיפול תרופתי. הסוג המיוחד של הלייזר מנחה את קרן האנרגיה על הציפורן, במרחק של כשישה סנטימטרים מעליה.

האור החזק עובד באמצעות פירוק התאים הפטרייתיים, והשימוש בלייזר קר פירושו טיפול ללא כאב וללא תופעות לוואי.

גישה טכנולוגית מתקדמת ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים

לייזרים מייצרים אנרגית אור קוהרנטי של כוח מספיק באורך גל, שכאשר הוא מוקרן לרקמה, הוא נספג באופן שונה באזור המטופל, מייצר חום ולכן הורס רקמות, תוך מניעת פגיעה ברקמות הסובבות.

לייזרים רפואיים מבצעים טיפולים לפטרת הציפורניים ועובדים באמצעות חימום חזק של הציפורן על מנת לפגוע בזיהומים פטרייתיים. גישת טיפול נוספת היא שימוש בלייזר CO2 באמצעות חלקי לייזר לצריבת לוחית הציפורן, דרכה ניתן להחדיר ביעילות תרופות מקומיות נגד פטריות.

למרות שהפטרייה מתאדה ונהרגת בתוך דקות, התוצאות מתגלות לאחר מספר חודשים, היות והציפורניים החולות צומחות החוצה ומוחלפות על ידי ציפורן חדשה ובריאה.

חוקרים שעקבו אחר טיפולי לייזר לסובלים מפטרת הציפורניים סבורים שעדיין קיים צורך במחקרים נוספים, אך נכון להיום יעילותם נעה בין שמונים לתשעים אחוזים. בעוד שמספר מטופלים זקוקים לטיפול אחד, אחרים זקוקים למספר טיפולים.

איזו הבטחה נושא טיפול לייזר חזק לפטרת הציפורניים?

זוהי טכנולוגיה חדשה המתווספת לאפשרויות הטיפול הקונבנציונליות בפטרת הציפורניים. הלייזרים עצמם אינם חדשים, וניתוחי לייזר בוצעו בשנים האחרונות לטיפול ביבלות ונגעי עור של ציפורן חודרנית. יישום הלייזר החדש מטפל בהידבקות הפטרת בתוך הציפורן.

הלייזרים החדשים מנצלים אורכי גל פרטניים ביותר, והורסים את הפטרת בתוך הציפורן. מחקרים מוקדמים שעקבו אחר תוצאות הליכים אלו מראים יעילות גבוהה של הטיפול, המתבצע, כאחת מהאפשרויות, תוך שימוש באור אינפרא אדום, מה שגורם לאידוי הפטרייה.

טכנולוגיית לייזר נוספת היא שימוש באור אינפרא אדום ספציפי ביותר, שיש לו את היכולת הייחודית להרוס את החיידקים בפטרייה, באמצעות טמפרטורת חום שהורגת אותם ישירות ללא סיכונים. הטיפול מבוצע תוך שימוש באורך גל יחיד של אור הגורם להרס תא הפטרייה באופן ממוקד.

אור לייזר נקודתי עובר דרך הציפורן ללא גרימת נזק לציפורן או לעור מסביב, וכתוצאה מפעימת קרן הלייזר מתעכבת צמיחת תאים פגומים נוספים. המטופלים מקבלים טיפול בטוח ומהיר ללא תרופות או הרדמה וללא כאב. ניתן להשתמש בגישת טיפול חדשה זו במקביל לתכנית טיפול תרופתי לפטרת הציפורניים, או להחליפה לחלוטין, תוך הפחתה משמעותית של סיכויי הישנות הפטרת.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אילו מחלות ניתן לאבחן על פי מראה הציפורניים? בדקו את עצמכם

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן