אימון כושר אישי – על פי הקצב שלך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אימון כושר אישי הינו אימון כושר ככל אימון רגיל, אך המפגש בין המאמן לבין המתאמן הוא אישי, המאפשר למאמן להתייחס באופן ספציפי לגופו וכושרו של המתאמן עצמו.

המפגש מורכב לעיתים משילוב של יעוץ לתזונה נכונה וכמובן תרגילי בית, אך בעיקר מתמקד באימון עצמו, שנעשה בקצב האישי הייחודי של המתאמן, ביחס להתקדמותו שלו בלבד.

אימון כושר אישי הינו למעשה פעילות גופנית המאפשרת לכל אדם להגביר את סף הכושר שלו, מבלי לפגוע בגופו או בריאותו, ובטח ובטח לא במוטיבציה שלו, שלעיתים נפגמת מעצם חוסר ההתאמה בין המתאמן לבין האימון במכוני כושר או קורסים כלליים ללא יחס אישי.

מאמן כושר אישי

מאמן כושר אישי הוא המאמן שלך. למה מאמן כושר יותר טוב מללכת עצמאית לחדר כושר? כי מעבר לקשר האישי שנוצר ומערכת היחסים שנרקמת, ששווה לפעמים יותר מהכול, מתקיימת סינרגיה של מאמן, מתאמן ומה שמתחולל ביניהם.

הקשר הטוב שנוצר בין המאמן למתאמן, יוצר בסופו של דבר מדרגה גבוהה להתעלות מעליה, כדי לקבל עודף מוטיבציה להצליח, עודף הישגיות ועודף פרפקציוניזם. כל אלו, בנוסף לשאפתנות בריאה ויכולת עמידה במטרות ויעדים, עשויים לקדם את ההצלחה של המתאמן מעבר ליכולותיו מהעבר.

מאמן כושר אישי הינו הטריגר שיגרום למתאמן לפרוץ מעבר לעצמו, מעבר למה שהכיר. הוא קרש הקפיצה שיישא את המתאמן מעבר למה שנראה לו אפשרי, אל מה שנראה למאמן הכושר אפשרי. היכולת של מאמני כושר לחוש את המתאמנים שלהם ולדעת למה הם מסוגלים, ובאיזו דרך להגיע לשם, היא זו שקובעת את איכותם.

אימון כושר אישי – כיצד הוא מתבצע?

אימון כושר אישי עשוי להיות מפגש בין מאמן למתאמן, שיכול להימשך בערך שעה וחצי. מעבר לשעה וחצי, זה נחשב אימון קשה בדרגה גבוהה, שעשוי לפגום יותר מאשר לתרום. במשך אימון אישי ישנה עבודה פיזית, שנעשית לאחר חימום השרירים, ומתיחתם, כדי לא להביא למצב של שרירים תפוסים או מתיחות גידים, נקעים וכדומה לזה.

במשך שעה וחצי זו, נותן המאמן למתאמן תרגילים שונים, בהתאם לדרגת ההתקדמות שלו. תרגילים אלו עשויים להיות תרגילים שחוזרים על עצמם, רק שנעשים בתדירות גבוהה יותר ובקצב חזק יותר. כך משתכלל הכושר של המתאמן מפעם לפעם, וניתן לראות התקדמות ושינוי משמעותי באיכות בריאותו, בכושרו ובצורה שגופו מקבל במראה החיצוני.

מי קובע את הקצב? הגוף של המתאמן קובע את הקצב, והמאמן יודע להקשיב לכך. היכולת של מאמן לקדם את המתאמן בקצב המתאים לו ביותר, תלויה בסבלנות, באורך רוח ובאסרטיביות של המתאמן.

אימון כושר אישי – הדרך לחיים בריאים

ידוע כי פעילות גופנית מסייעת בשיפור מצב הרוח, וברור וידוע כי פעילות גופנית מחויבת כדי לשמור על הבריאות. לא ידוע כל כך, כי פעילות גופנית לא מותאמת ליכולות הגופניות של המתאמנים ולתזונתם שצריכה להיות בהתאם, עשויה לפגוע ולהסב נזק לגוף, יותר מאשר לתרום.

אם כך, הפתרון היחיד הוא אימון כושר אישי, שמספק בבת אחת בריאות ואפשרות לקדם את איכות החיים, וגם לדעת איך לעשות זאת, הכי טוב שניתן, ביחס ייחודי לגוף עצמו. אין ספק כי אימון כושר אישי הוא הפתרון הבריא לאיכות חיים טובה יותר.

מידע נוסף: אימון כושר אישי באתר גוף1

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן