טיפול ביולוגי לדלקת פרקים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיפול ביולוגי לסובלים מדלקות פרקיםאנשים, הסובלים ממחלות הקשורות לפרקים, מתמודדים עם לא מעט תסמינים, שבחלקם משפיעים באופן משמעותי על איכות החיים. בעיות אלו מלוות בדרך כלל גם בתהליך דלקתי, יחד עם כאבים עצומים ונפיחות מקומית.

התהליך הדלקתי מתפתח באופן הדרגתי ותורם לו רבות הוא חלבון בשם אינטרלוקין IL-1, האחראי, בין היתר ויחד עם אחרים, על התפתחותה של הדלקת בגוף. הוא משחרר אנזימים במפרקים, מה שגורם לשחיקה בסחוס ולפגיעה ישירה בו עם השנים. במיוחד לשם כך, וכדי להקל על הסובלים מבעיות אלו, מוצע טיפול ביולוגי המתאים בין היתר גם לסובלים מדלקות פרקים.

מהי דלקת פרקים?

דלקת פרקים גורמת לנזק במפרקי הגוף ומשפיעה על תפקוד ואורח החיים הסובלים ממנה. למעשה, דלקת המפרקים הינה גורם משמעותי בגרימת נכות באוכלוסייה בוגרת.

ישנם יותר מ-200 סוגים שונים של דלקות פרקים, חלקן נדירות יותר וחלקן פחות.

יש אינסוף גורמים למחלת מפרקים וכך מתאימים את הטיפול בהתאם לתסמינים ולחומרת הבעיה. ישנם מצבים בהם המחלה עוברת ללא כל טיפול רפואי והחולה לא נזקק לתרופות, אולם בחלק גדול מהמקרים המצב אינו כך.

איך עובד הטיפול המיוחד?

טיפול זה, לסובלים מדלקות פרקים, כולל מספר שלבים. בתחילת הטיפול לוקחים דם מהמטופל ומעבירים אותו למבחנה. הדם מועבר למעבדה מיוחדת, שם הוא עובר תהליך מיוחד של אינקובציה. בעזרת תהליך זה, שנעשה בטמפרטורה של 37 מעלות, מופרשת בדם כמות גבוה של חלבונים נוגדי דלקת וגם כמות גבוהה מאד של חלבונים נוספים (מה שלא קורה באופן טבעי). לאחר הפרשתם, הם מופרדים מהדם ובשלב הבא הם מוזרקים אל המטופל, אל האזור שבו התפתחה דלקת הפרקים. אין צורך בהשגחה רפואית לאחר מכן או באשפוז.

יתרונותיו של הטיפול

הטיפול הביולוגי, המתבסס על ניצול החלבונים המופרשים בדם באופן טבעי, מציע לסובלים מדלקות פרקים יתרונות רבים ולא בכדי הפך לטיפול מבוקש מאד. מטרתו העיקרית של הטיפול היא לנצל את כוחו של הגוף להתמודד בהצלחה עם בעיות בריאות שונות ולרפא את עצמו באופן טבעי.

טיפול ביולוגי זה כולל שימוש בטכנולוגיה חדישה, שפותחה בגרמניה. הטיפול נועד לסובלים מדלקות פרקים ניווניות וגם מבעיות נוספות, כמו דלקות שרירים, פציעות ספורט ובעיות הקשורות אל השלד. יתרונו הבולט של הטיפול הוא העובדה שמדובר בטיפול טבעי. יש בו שימוש בחלבונים, המיוצרים בגוף ולא באמצעים חיצוניים, אותם יוצרים במעבדה.

בעזרת הטיפול ניתן לעצור את דלקת הפרקים וגם למנוע שחיקה. הטיפול משפר את תנועת הפרק וגם מפחית את הכאב הנלווה לדלקת.

הטיפול מתבסס בעיקרו על החלבון, המיוצר בגוף ובעל חלק חשוב מאד בתהליך עצירת הדלקת שנוצרת בגוף. במחקרים שבוצעו לאחרונה ובדקו את מידת יעילותו של הטיפול הביולוגי הזה, נמצא כי הזרקת החלבון יחד עם חלבונים אחרים משפרת את בריאותו של המטופל ומפחיתה את התסמינים הנלווים לדלקת הפרקים.

התנועה טובה יותר ושחיקת הסחוס נמנעת. האפשרות לנצל את המקורות הטבעיים של הגוף חוסך מהרפואה כיום פתרונות טיפוליים אחרים, שפעמים רבות נלוות להם תופעות לוואי לא פשוטות. הטיפול עצמו איננו מכאיב וכולל מספר מפגשים לצורך הזרקת החלבונים, מספר הנקבע בהתאם למצבו של החולה ותוך התייחסות לכלל התסמינים המופיעים אצלו לאור התפתחות הדלקת בפרקים. הדבר מוצע כיום על ידי המומחים בתחום, רופאים המבצעים את הטיפול ובקיאים בכל תחום הטיפול הרלוונטי.

 

 

אולי יעניין אותך גם:

דלקת מפרקים נודדת: כשהכאבים זזים ממקום למקום, יש מה לעשות!

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן