טיפול קריותרפיה למניעת הזדקנות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיפול קריותרפיה למניעת הזדקנות - להישאר צעיר לנצח

האם המדע המודרני יצליח למנוע את ההזדקנות? ישנם מומחים אשר טוענים כי אנו בדרך הנכונה. טיפולים לעיכוב הזדקנות זוכים להתעניינות ערה. הבשורה העדכנית ביותר הינה טכניקה שנקראת קריותרפיה. יצאנו לבדוק מה זה בדיוק ואך זה עובד.

לעצור את מחוגי השעון בעזרת טיפול קריותרפיה

השאיפה להימנע מקמטים, עייפות ותחלואה שמלווים את הגיל המבוגר איננה חדשה. למעשה, משחר ההיסטוריה ביקשו בני האדם טיפול קריותרפיה למניעת הזדקנות - להישאר צעיר לנצחלהישאר צעירים. הרצון לנצח את המוות או לכל הפחות להאט את ההזדקנות איננו מרפה. כבר במיתוס הקדום של גילגמש מתואר המסע של מלך ולוחם עז נפש, המבקש למצוא את סוד חיי הנצח. אך מה שפעם היה משאלת לב, כיום הפך למאמץ מדעי למצוא פתרון. לצד משחות או קרמים, חומרים נוגדי חמצון או "מזונות על" ששומרים על הגוף ומאטים הזדקנות, הגיע הזמן להכיר את הטרנד החדש.

חשיפה לקור בצורה בלתי מבוקרת יכולה להוות סכנה. הגוף האנושי איננו מגיב היטב לאורך זמן, לטמפרטורות נמוכות. אך טיפול קריותרפיה למניעת הזדקנות מבוסס על ההנחה שחשיפה לקור עז (מאוד) ולמשך פרק זמן קצרים של כמה דקות, משיג דבר מיוחד. כל מי שנעזר בקירור בקרח, של נפיחות או חבלה בגוף, יודע כי לקור יש השפעה ברורה. גם ספורטאים מקצועיים עושים בכך שימוש, על מנת למנוע התכווצות שרירים ולהתאושש מתחרויות קשות או אימונים מפרכים. וכעת, הטיפול בקור עובר לשלב הבא. לאחר פרסום השיטה בחו"ל, כעת היא זמינה גם בארץ. היא אולי לא תוכל לעזור למטופלים להישאר צעירים לנצח אבל יש לה השפעה בלתי מבוטלת. על פי העדויות, היא משיגה תוצאות שאי אפשר להתעלם מהן. יש כבר תוצאות יפות לטיפולי קריותרפיה עבור קונדילומה וכן עבור וירוס הפפילומה.

כיצד מרגישים מתחת לנקודת הקיפאון?

פירוש שמה של השיטה הינו "טיפול בקור", כאשר הדבר נעשה בצורה הבאה. המטופל, בליווי של מטפלים מקצועיים, מוכנס לתא שבו שוררות טמפרטורות מאוד נמוכות. הטמפרטורות, הרבה מתחת ל-100 מעלות, גורמות למים לקפוא. אלה טמפרטורות שגורמות לגוף לרעוד והן מחייבות ליווי של מטפלים מנוסים, על מנת שלא ייוצר נזק למטופלים.

מה שהגוף חווה בתוך התא הקפוא כולל האטה בזרימת הדם וירידה בתחושה. על פי הנטען, על מנת להתחמם, הגוף גם שורף הרבה קלוריות, אפקט נלווה שנחשב גם הוא כמבורך. כלי הדם, במיוחד בסמוך לעור, מתכווצים. הקור העז מסייע לגוף לזהות ולסלק דלקות ורעלנים. מבחינה חיצונית, העור עובר שיקום ותהליכי מתיחה.

לאחר הטיפול, הגוף מתמלא רעננות ותחושה של מרץ מחודש. לצד מניעת קמטים, לטיפול השפעה יוצאת מן הכלל גם על חידוש תאי שרירים. למרות שהחוויה עשויה לעורר חשש בתחילה, עובדה היא כי מטופלים רבים שהתנסו פעם אחת, חוזרים לטיפול שוב ושוב. רבים מהמטופלים הם ספורטאים מקצועיים ויש גם שחקנים ודוגמנים ודוגמניות ואנשי עסקים.

האם טיפול קריותרפיה נחשב בטוח?

כבר לפני עשרות שנים היו נהוגים טיפולים שטחיים יותר בקור, בקרב ספורטאים. עוד לפני שנפוץ הטרנד האחרון, דווח על מאמני כושר ופיזיותרפיסטים שהמליצו על אמבטיות קרח. הללו מונעות כיווץ שרירים ואף עוזרות להתאוששות מפציעות. טיפולים בקור, החושפים את הגוף כולו לקור עז נרשמו לראשונה לפני כ-40 שנה. אז מדובר היה בקוריוז, כיום מדובר בשיטה שכבר הולכת והופכת לנפוצה מאוד.

מתוך הניסיון שנצבר עד כה, ניתן לומר כי הטיפול בטוח. אמנם טרם ניתן לומר כמה טיפולים באמת צריך או מהי התדירות כדי להאט את ההזדקנות בצורה מוחשית אך דבר אחד בטוח. המטופלים, מרגישים מצוין. טיפולים בקור יכולים להביא להרס מבוקר של תאי שומן וירידה במשקל כמו גם שיפור בחילוף חומרים. הטיפול איננו כואב ואיננו מצריך חומר אלחוש.

 

למידע נוסף ראו גם:

טיפולי יופי

המסת שומן

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן