תפיסת עולם של קופת חולים לאומית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תפיסת עולם מבית לאומית

תפיסת עולם מבית לאומיתקופת חולים לאומית יוצאת בפרוייקט חדש שנקרא "תפיסת עולם". פרוייקט זה בא מתוך רצון לשפר את איכות חיי לקוחות הקופה, והוא נוצר מתוך חשיבה על ההורים לעתיד ועל ההורים לילדים קטנים, אשר נאלצים להתמודד עם מצבי חיים שונים שמציבים שאלות ואתגרים אין ספור לגבי דרכי פעולה והתנהגות עם הילדים, הן מבחינה מעשית והן מבחינה נפשית.

במרכזה של קופת חולים לאומית עומדים נושאי ההריון, לידה, התפתחות הילד וההורות, על כן הוחלט לקיים קורסים שנועדו ללוות את ההורים לעתיד מתקופת ההריון, דרך הלידה עצמה ומה שאחריה, ועד שהפעוט מגיע לגיל שנתיים.

במסגרת פרוייקט "תפיסת עולם" מבית לאומית, ניתנים מגוון קורסים, אשר באים לתת להורים את "ארגז הכלים" להתמודדות בהמשך, לספק אפשרויות של פעילויות משותפות ולתת הזדמנות להורים להיות יחד עם הורים אחרים הנמצאים באותו מצב, לשתף, לחלוק חוויות ולקבל המלצות. "תפיסת עולם" נועדה על מנת ללוות את המשפחות החדשות בשלב הראשון (שנתיים ראשונות) לחיי הילד.

הקורסים של "תפיסת עולם" מבית לאומית מועברים על ידי רופאי נשים, רופאי ילדים, רופאי משפחה, מיילדות ויועצות הנקה, ונועדו עבור זוגות או עבור יחידים בגילאי 20 עד 45, שמתכננים להקים משפחה, ולהורים לתינוקות ולפעוטות עד הגיעם לגיל שנתיים.

הקורסים והפעילויות הניתנים במסגרת הפרוייקט "תפיסת עולם" מבית לאומית הם בגדר פעילויות חוויתיות, אשר מאפשרות למידה, התנסות והכשרה, אך הם אינם מהווים כל תחליף לטיפולים רפואיים אצל רופאי ילדים מומחים או במסגרת של טיפת חלב.

האני מאמין של פרוייקט "תפיסת עולם"

החשיבה אשר מובילה את "תפיסת עולם" היא שהילד הוא במרכז ושההורים צריכים לאפשר לו להתפתח ולגדול בסביבה ראויה, ולתת לו את הרגשת הביטחון המירבית, על מנת שיוכל לגדול באופן טבעי.

בתפיסת עולם מבית לאומית מאמינים כי על מנת שהילד יוכל להגיע למימוש העצמי המירבי בהתפתחותו, הן בהתפתחות קוגניטיבית, הן בהתפתחות מוטרית והן בהתפתחות סנסורית, ההורים צריכים לקבל לידיהם את "ארגז הכלים" כדי שיוכלו להתמודד בצורה טובה יותר עם השאלות, ההתלבטויות והקשיים הכרוכים בגידולו ובחינוכו.

מה כוללת "תפיסת עולם" מבית לאומית

נשים הריוניות המשתייכות לקופת חולים לאומית, זכאיות לקחת חלק בקורס הכנה ללידה, החל מהשבוע ה- 25 להריון, כאשר הקורס מועבר להן ולבני זוגן בחינם. לאחר הלידה, חברות הקופה מוזמנות להשתתף בקורס ליווי התפתחותי יחד עם התינוקות, גם כאן הקורס ניתן בחינם.

בנוסף לקורסים שלפני הלידה ושאחריה, מועברים חוגים לליווי התפתחותי של התינוק והפעוט, המחולקים למספר קבוצות, לפי גילאים.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן