תיק רפואי און ליין – קופת חולים כללית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיק רפואי און ליין

שירותי בריאות כללית מביאים לכם את הבשורה בתחום המידע הרפואי ברשת: תיק רפואי און ליין לניהול המידע האישי דרך הרשת, בצורה פשוטה וזמינה.תיק רפואי און ליין

בשנים האחרונות הפעילה קופת חולים כללית מערך שירותים באינטרנט, שכלל כתבות בשלל נושאים רפואיים, מדריך לאיתור מהיר של רופאים, מחשבוני בריאות שונים, מילון מונחים, פורומים שונים ועוד.

בחודשים האחרונים מפעילה הקופה בנוסף גם מערך מתקדם וראשון מסוגו בארץ של תיקים רפואיים העומדים לרשות חברי הקופה ברשת, שירות שצפוי להשתכלל במהלך השנה הקרובה. קופת חולים הכללית היא הגדולה בארץ ומונה מעל ארבעה מליון לקוחות.

הרעיון מאחורי השירות החדש

על מנת לאפשר לכולם גישה פשוטה וידידותית למידע רפואי, ראשי הקופה הבינו כי חייבים לעבור לטכנולוגיה מתקדמת שתתאים לקצב החיים הנוכחי. באמצעות התיק הרפואי האישי יכולים מבוטחי הכללית להיות מעודכנים במצבם הרפואי ולהישאר עם יד על הדופק בכל הנוגע לטיפולים הרפואיים הנחוצים להם.

מה כולל התיק הרפואי האישי?

  • התיק הרפואי כולל נתונים רפואיים לגבי כל בני המשפחה- טיפולים, תרופות, בדיקות מעבדה, אישורים וטפסים.
  • תוצאות בדיקות מעבדה ובדיקות אחרות- קבלת התוצאות ישירות אל הרשומה הרפואית באינטרנט ואפשרות למעקב אחר תוצאות הבדיקות לאורך זמן, לצד הסברים אודות משמעות התוצאות וגרפים המציגים את המדדים השונים בצורה ברורה ונגישה לכולם
  • זימונים לבדיקות דם.
  • הפניית שאלות לרופאים מומחים בצורה אנונימית.
  • התייעצות אנונימית עם רופאים- שליחת תוצאות בדיקות לקבלת ייעוץ מקצועי.
  • קבלת מרשמים לתרופות ומעקב אחר הסטוריית תרופות
  • מעקב אחר פניות ל"כללית מושלם".
  • קבלת אישורי מחלה
  • מעקב אחרי חיובים- מעקב אחר מצב החשבון, חיובים על רופאים, בדיקות ועוד.
  • הצגת והדפסת טופס 17- טופס התחייבות

מה כולל התיק הרפואי האישי?

  • זימון ביקורים לרופא – במקום להתקשר למרפאות או למוקד זימון תורים ניתן לזמן תור דרך
    הרשת- לרופאי ילדים, רופאי משפחה ורופאים מומחים.
  • פספורט – המלצות למטיילים בכל רחבי הגלובוס לגבי חיסונים וטיפולים.
  • מחשבון פציעות ספורט – מתאר בצורה ויזואלית ונגישה פגיעות ספורט שונות, דרכי מניעה  וטיפול.
  • שיחת וידאו עם רופאי ילדים מומחים.
    חלק מן השירותים ניתן לקבל גם ישירות אל המכשיר הסלולרי.

אמצעי תקשורת נוספים בהם עושה הכללית שימוש

בנוסף לשירותים הללו, הכללית החלה באחרונה להפעיל ערוץ בריאות אינטרנטי- "כללית TV", שכתובתו www.clalit.tv . הערוץ מכיל עשרות סרטונים בנושאים שונים, בהם ניתן לצפות ישירות דרך האתר.

מגמה עולמית ברפואה

קופת החולים מתבססת על מגמות עולמיות המצביעות על רצונם של אנשים פרטיים להחזיק בידיהם את כל המידע הרפואי הקשור בהם, ולראיה- שתי חברות הענק, גוגל ומייקרוסופט, עוסקות בפיתוח פלטפורמות נוחות להעלאת מידע רפואי לרשת, פלטפורמות שיאופיינו כמובן ברמה גבוהה של אבטחת מידע.

מומחים בתחום טוענים כי המגמה כיום, בדומה למגמה בתחומי חיים אחרים, כמו בנקאות וביטוח, היא להעביר את המידע הרפואי מידיהם של הרופאים לרשות הלקוחות- צרכני הבריאות עכשיו.

לא צריך להיות מומחה כדי לדעת שכיום אנחנו לא מקבלים את האבחנה והטיפול שהרופא מציע לנו בעיניים עצומות: אנחנו דורשים חוות דעת שניה, מתייעצים בפורומים באינטרנט ואוספים בקלות מידע דרך הרשת על כל תסמין או מחלה שלנו או של הקרובים לנו.

נכון שכמויות המידע האינסופיות המצויות ברשת יכולות גם לבלבל ולהטעות, אך המעבר לשרותי און ליין נרחבים באתר מוסדר, אמין ומקצועי של קופת החולים, עונה על הצורך ההולך וגובר של אנשים פרטיים בקבלת כל המידע הנחוץ להם וקבלת החלטות באופן שקול ומודע.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן