ליווי הריון דיגיטלי – קופת חולים כללית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ליווי הריון דיגיטלי - הכללית

קופת חולים הכללית הרחיבה את שירותי ליווי ההיריון האישי והוסיפה ליווי הריון דיגיטלי בו היא מאפשרת לאם לעתיד לקבל מידע אודות הריון באמצעות מערכת דיגיטלית מתקדמת, ומשתמש בפלטפורמת האינטרנט על מנת לתת מענה ומידע לנשים הרות.ליווי הריון דיגיטלי - הכללית

נשים בהריון ידועות כאלה שמחפשת לצרוך מידע לגבי ההיריון בכל שלב ושלב ומכל מקור, מחברות, מספרים וכמובן, בעולמנו המתקדם – האינטרנט. שירותי בריאות כללית, כפורצת דרך בתחום שירותי הבריאות באינטרנט, לקחה על עצמה למטרה לתת מענה לנשים ההרות ולרכז עבורן את כל המידע לו הן זקוקות במהלך ההיריון.

אם עד כה, הורגלו הנשים ההרות בשירותי בריאות כללית, לליווי אחות צמוד בעת תקופת ההיריון ובדיקה שגרתית אצל רופא הנשים, מהיום מצטרפים כלים חדשים וחדשניים למעקב והוא ערוץ הלידה באתר האינטרנט של כללית, אפליקציה אינטרנטית לליווי היריון אישי, ניוזלטר למייל האישי ודף בפייסבוק.

ערוץ הלידה של הכללית

בערוץ הלידה של אתר כללית www.clalit.co.il, ישנו מידע מקיף לגבי תהליך ההיריון ושלביו. סדרת הסרטונים הנקראת "40 שבועות" היא בעצם מדריך לליווי הריון מצולם, הכולל הדמיות של העובר על כל שלביו והתפתחויותיו, ומציג שתי נקודות מבט, הן של האם והן של העובר.

הסדרה הופקה במיוחד עבור ערוץ הלידה של שירותי בריאות כללית והיא משלבת בו טכנולוגיית תלת-מימד חדשנית ומציגה תיעודים נדירים של התפתחות העובר.

My Baby – מעקב אחר העובר

אפליקציה ממוחשבת וחדשנית, אותה ניתן להוריד לשולחן העבודה במחשב בצורה פשוטה וקלה. האפליקציה מותאמת לשבוע ההיריון הספציפי של האם ומאפשרת מעקב מותאם לגבי ההתפתחות של העובר ושל האם בשלבים השונים של ההיריון.

האפליקציה מיידעת את האישה ההרה לגבי השבוע שלה, מה עובר עליה ואיזה שינויים היא צפויה להרגיש בשבוע זה. כמו כן, בכל שבוע ישנו סרטון המתאים לשבוע ובו מוצג גודל העובר ומראה העובר. בכל שבוע שכזה מקבלת האישה ההרה טיפ בריאותי.

כמו כן, האפליקציה מעדכנת את האישה ההרה, המבוטחת בשירותי בריאות כללית, לגבי זכויותיה הרפואיות ולגבי ההטבות הרפואיות להן היא זכאית כמבוטחת בקופה.

ניוזלטר – Baby Mail

כללית הריון מציגה יישום אינטרנטי נוסף במהלך תקופת ההיריון, הפעם בתצורה של מייל לתא הדואר האישי של המבוטחת. במייל האישה ההרה מקבלת עדכון המתאים לה בהתאם לשבוע ההיריון בו היא נמצאת.

בניוזלטר הזה, ישנם מגוון רחב של תכנים, קישור לסידרת "40 שבועות" של כללית, בדיקות מומלצות בהתאם לשבוע ההריון, מחשבוני בריאות וכלים שימושיים נוספים בזמן ההריון.

שירות ה-Baby Mail פתוח לכל אישה הרה, גם אם היא לא חברה בקופת חולים כללית. את היישום ניתן להוריד מאתר האינטרנט של כללית.

דף הריון ולידה ב-Facebook

הדף פתוח לכל אישה הרה, בין אם מבוטחת בקופת חולים כללית ובין אם לא, כל מה שצריך לעשות כדי להצטרף זה ללחוץ Like.

בדף תוכל האישה ההרה למצוא תכנים אינפורמטיבים לגבי ההיריון ושלביו, טיפים לקראת לידה, ועל ידי הרשת החברתית תוכל לשוחח עם נשים נוספות בהריון, להחליף מידע, לקבל אוזן קשבת ואף לשאול את מומחי כללית שאלות הקשורות בהריון. כללית גם מעלה מפעם לפעם כתבות בנושאים שונים הקשורים להריון ונשים יכולות להעלות ולשתף בסיפורי הלידה שלהן.

פורום הריון ולידה הכללית

כלי נוסף שמאפשרת קופת חולים כללית הוא הפורום לנשים הרות שנמצא באתר האינטרנט של כללית, המקום בו ניתן לשאול הכול בצורה אלמונית, וצוות המומחים של שירותי בריאות כללית יספקו את המענה או יתנו את הייעוץ המתאים.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן